Fans som hotar Justin Biebers tjej, Selena Gomez = Crazy



Det finns många gånger då man tänker: "Vad tänker folk med egentligen?", men när det gäller Justin Biebers crazy fans, tänker man: "Det är så synd om dem". Fansen i Sverige är i alla fall normala, likaså de i Spanien. Men när det gäller de amerikanska fansen, då blir man riktigt chockad av dem. Först hotar de Selena Gomez för att hon är Justin Biebers girlfriend. But For Your information, har JB något som kallas PRIVATLIV. Jag tror inte ens att han vill bli tsm med ett fan, skulle det inte vara konstigt för honom då? Förstår att folk blir lite galna när de ser honom, men att gå och hota folk?.. Det förväntar man sig inte.

Det roliga är ju att folk verkligen tror att de kommer att få honom om Selena och han gör slut, eller om han bara är singel. Jag frågade mina vänner som gillar JB: "Varför vill ni inte att han ska vara tsm med någon? Det är ju inte direkt så att alla fans kommer få honom då." Då svarade de: "Men då kan vi i alla fall drömma om att han någon dag blir bara våran. Har han en tjej, finns det inte någon sådan dröm". Gissa om jag inte dog av garv då jag fick det där svaret?

Nu går jag inte till attack mot JB fansen ( i alla fall inte de i Sverige&Spanien ), och jag menar inte heller att man inte ska ha drömmar, men är det ingen som håller med om att folk går "lite" för långt när de hotar Selena?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste hålla med dig. Jag är ett bieber fans men måste säga att folk har blivit crazy..

2011-06-26 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SPEAKING ANOTHER LANGUAGE?


RSS 2.0