Usher borde få lektioner i när man bär solglasögon

Oj oj oj, ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat på hela 2 dagar! Mycket dåligt utav mig, men jag har faktiskt en anledning: JAG NJUTER AV SOMMAREN! :D

Men nu ska vi börja make fun of people again! Dagens ämne: USHER OCH HANS GLASÖGON.



Jag har alltid undrat varför Usher har solglasögon på sig vart han än går. Han bär glasögon när han står på scen, när han sjunger, när det är kväll (mörkt), när han sitter i bilen och är på väg hem från en klubb klockan 03:00 på natten, när han ska gå på prisutdelning, när han tar modellbilder, när han är på en modevisning m.m. Hur orkar han ta med sig dem hela tiden? Jag har nog aldrig sett honom utan solglasögon, jag är säker på att hans ögon är jättefina egentligen - så varför visar han dem inte?

Kanske är det så att han vill att folk ska komma ihåg honom när han dör.
En tant säger till sin väninna: "Kommer du ihåg han den där bruna artisten?"
Väninnan: "Vilken artist? Den där Ch.. någonting Chris B? Brown?
Tanten: "Nej! Du vet han den där som bar solglasögon hela tiden"
Väninnan: "Jaha han! Varför sa du inget om hans solglasögon från början. Nu lät du mig tänka alldeles för mycket!".


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Nu har vinnaren till gårdagens tävling avslöjats! Klicka in i bloggen och se om det blev du! :) Och tävla gärna med i den andra tävlingen där du kan vinna EN HELT VALFRI VARA FRÅN BUBBLEROOM!!



/ Jennifer från www.submit.blogg.se

2011-07-01 @ 13:27:18
URL: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SPEAKING ANOTHER LANGUAGE?


RSS 2.0